About Us

درباره ما

تاریخچه

شرکت آرمان معاصر در سال 1388 در اداره کل ثبت شرکتها به ثبت رسیده است. آرمان معاصر با هدف فعالیت در زمینه برگزاری نمایشگاه های عمومی و تخصصی، همایش، کنفرانس و… طی شماره 378663 به ثبت رسیده و از همان سال شروع به فعالیت نموده است . از این رو به منظور کمک به رشد و تقویت انگیزه و توانمند سازى بخش خصوصى کشور و نیز هموار ساختن مسیر دانش افزایی و برند سازى بخش مزبور، سازماندهى همایشها و نمایشگاه هاى کشور را بر عهده گرفته ایم، تا ضمن بهبود فضاى کسب و کار ، رونق اقتصادى را براى بخش خصوصى پررنگ تر نماییم.

هیأت مدیره شرکت با ایجاد ساز و کار مناسب و با تکیه بر توان نیروهای اجرایی و سالها تجربه در زمینه مورد فعالیت بر آن است تا با بهره گیری از توانمندی های فنی و برخورداری از کارشناسان مجرب شرایط برپایی نمایشگاه های مختلف، همایش های متنوع و سمینار های خاص را برنامه ریزی و اجرا نماید، همچنین در مقولات هنری نسبت به برپایی کنسرت های عمومی و همایشی اقدام نماید.

تاریخچه مختصری از برگزاری نمایشگاه در ایران

در ایران و در گذشتهای بسیار دور، همانند دیگر کشورهای دنیا، برپایی بازارهای مکاره بر سر راه مسیرهای تردد کاروانهای تجاری و تشکیل بازارچه های محلی جهت تبادل کالا و خدمات متداول بوده است ولی هیچ کدام از آنها شکل نمایشگاههای امروزی را نداشته اند.
همانطور که قبلأ اشاره شد، اولین اقدام نمایشگاهی صورت گرفته توسط ایرانیان، حضور تعدادی از بازرگانان در سال 1230 هجری قمری (1851 میلادی) در زمان میرزا تقی خان امیر کبیر در نمایشگاه کریستال پالاس لندن بوده است و از اولین اقدام تخصصی برپایی نمایشگاه بین المللی در کشور می توان به نمایشگاهی از تولیدات صنعتی کشور ایتالیا در سال1337 در تهران اشاره نمود.
پس از آن وزارت امور اقتصاد و دارایی در سال 1347 به منظور برپایی نمایشگاههای صنعتی، شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران را در محل فعلی خود تاسیس نمود و از سال 1352 به بعد همه ساله در فصول شهریور و مهر ماه اقدام به برپایی نمایشگاههای بین المللی بازرگانی تهران نمود. شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران از سال 1353 از وزارت امور اقتصاد و دارایی جدا و به وزارت بازرگانی ملحق گردید بعدها و با توجه به تغییر شیوه های برگزاری نمایشگاهها، نمایشگاه بین المللی بازرگانی تهران پس از برگزاری بیست و ششمین دوره خود در سال 1379 جای خود را به نمایشگاههای تخصصی داد و از آن سال تا به امروز نمایشگاههای تخصصی متعددی با عناوین خاص خود در حال برگزاری هستند.
تدوین: آریا مجیدی
برگرفته از وبسایت شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران

درباره ما

اهداف و چشم انداز

برگزارى یک رویداد موفق براى یک سازمان یا شرکت دستاوردهاى زیادى را به ارمغان مى آورد دستاوردهایى که براى رسیدن به آن در حالت عادى باید زمان زیادى را صرف کرد. یک رویداد موفق به شما کمک مى کند تا یک صرفه جویى بزرگ و هوشمندانه را در مسیر پیشرفت کاریتان رقم بزنید. اما برگزارى یک رویداد موفق لازمه داشتن تخصص و تجربه در این حوزه است.

آرمان معاصر با در اختیار داشتن پرسنل جوان و مجرب و همچنین رسانه های زیر مجموعه و حرفه ای جهت اطلاع رسانی ایونت های مختلف که برگزار می گردد، وهمچنین با شناخت خواسته ها و نیازهای مشتریان، آگاهی از دانش روز و بهره مندی از امکانات فنی مناسب این امکان را دارد تا همایش، سمینار و نمایشگاه های تخصصی را در سطح بالایی برگزار نماید و خدمات بی نظیری را به مشتریان خود رائه دهد.

درباره ما چه می گویند؟

سخن مشتریان

I just made a public announcement here at the office that if there was such a award for Vendor of the Year, you would receive it. We would all vote for you. Very demanding HUGE customer, and you have just went above and beyond!

Jack CarterTechnology Systems

I wanted to thank you and your crew for getting this turned so quickly! Much appreciated and this is why I always choose XTRA for my needs! Well done and this service level is EXACTLY why I choose to use XTRA on my motor!

Nicolas CageIndustrial Inc.

XTRA always has what we need at the right price. Tom is a great help even when it’s something that is hard to find. From the office to Tom or anyone else in back, its always a pleasure to order things that you know will be right the time

John AlabertaIndustrial Factory

عملکرد

آرمان معاصر

A factory, manufacturing plant or a production plant is an industrial site, usually consisting of buildings and machinery

130+HAPPY CLIENTS
39FACTORIES
57FACTORIES
75پروژه